Nimetus Sorteeri kahanevas järjekorras | Sisestamise kuupäev | |
---|---|---|
Metsanduse arengukava aastani 2030 | 279.66 KB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Eesti keelevaldkonna arengukava 2021-2035 | 872.13 KB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Eesti teadus- ja arendustegevuse, innovatsiooni ning ettevõtluse arengukava 2021–2035 | 1.5 MB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Haridusvaldkonna arengukava 2021–2035 | 974.68 KB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Noortevaldkonna arengukava 2021–2035 | 1.28 MB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Põllumajanduse ja kalanduse valdkonna arengukava aastani 2030 | 533.39 KB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Rahvastiku tervise arengukava 2020-2030 | 1.34 MB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Riigikaitse arengukava 2021–2030 (materjalid asutusesiseseks kasutamiseks) | 01.01.2021 | |
Siseturvalisuse arengukava 2020–2030 | 809.93 KB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Transpordi ja liikuvuse arengukava aastateks 2021–2030 | 1.09 MB | pdf | 01.01.2021 | Laadi alla |
Strateegilise planeerimise käsiraamat
Strateegilise planeerimise raamistik selgitab, millised on strateegiliste arengudokumentide üldpõhimõtted ja liigid ning mida täiendab arengukava ja programmi koostamine, nende elluviimine. Samuti leiab sealt selgitusi, kuidas koosada aruandlust ja kuidas hinnata tehtut. Riigieelarve seaduse mõistes on strateegilised arengudokumendid poliitika põhialused, valdkonna arengukava ja programm.
Poliitika põhialused võtab vastu Riigikogu, valdkonna arengukava Vabariigi Valitsus ja programmi vastutav minister või ministrid. Arengu planeerimisel tuleb hoolikalt läbi mõelda, millise tasandi dokumendiga on eesmärgi saavutamine kõige kohasem.
Viimati uuendatud 01.01.2021